Cute Ghost Boo

Tuesday, 21 May 2013

Sedih ..

Assalamualaikum semua 
Hari ni Iwan akan Cite kan pasal kisah seorang perempuan yang iwan suka.. :)
Hahahhaha Cam ni cite nya :)
Iwan ni kenal dia sejak form 2 ... Dia comel,Manja,Ngada2 kadang2.. xD,Sk merajuk, dan lain2 lagi...
Xingat sgt la psl dia.. :) Selama dua tahun iwan nk bgtau bahawa iwan ini suka kan kepadanya..
Tetapi Iwan selalu pendam jika dia berharapkan orang lain.. dan Iwan Bersabar smpi skrg tetapi kali..
Iwan Ngan Dia Ialah Adeq dan Abg angkat.. :) Kita org ni nmpk mcm kapel kalau korang tgk kita org dr jauh.. :3 Tp sebenanrnya Kami berdua adeq beradik jew.. :)

Lepas tu Iwan suda bagitau dia bahawa Iwan suka kat dia.. tetapi dia hancurkan hati iwan.. dan iwan setiansa menagis jika iwan selalu ingatkan pasal dia.. dan kenangan terindah yang kami dapat..
Semua kata2 dia iwan akan pegang... semua ape yg dia nk iwan cuba berikan tetapi dia bt iwan cam ni..
Tolak iwan jauh2.. dan cuba nk lupakan iwan sebagai abg angkat jgk kot ... Iwan xpst la..  Skrg.. Iwan cuma nk katakan dia tu da mcm xsuka iwan.. Ape la Iwan dpt selama 2 tahon ni.. Xpew la.. Iwan cuba kuatkan Semangat iwan untuk kapel lagi.. Tp kalau xleh jgk.. Iwan akan sedih selama-lamanya..
Iwan skrg dpt Sakit Jantung sebab terlalu bnyk sgt fikir psl dia ... dan dia bt iwan selalu sedih..
Iwan cuba hapi jew dpn2 dia.. Skrg Iwan da Pura2 senyum depan dia...

Dia Skrg nk Iwan jauh dr dia.. dan dia suruh Iwan lupakan dia..  Mcm Mana iwan nk lpkan dia..
Setelah 2 tahon kami beradeq-beradik .... Iwan xleh nk lupakan dia.. Kalau xdpt suka kan dia ... Tolong la Jd Adeq Angkat iwan balik dan layan Iwan Mcm dulu.. Iwan xnk la kehilangan dia..  cuma nk dia jew..
Sebagai adeq angkat pon jd.. sebab semua cite2 story mory iwan semua kat dia Iwan cite...
Tp Iwan bgtau dia xde gunanya skrg.. Sbb Iwan da xde tmpt nk bgtau.. Dan tmpt nk cerita da..
Iwan menagis sorang2 ... Sedih Sorang2.. tp Kwn iwan selalu nmpk iwan sedih..
Iwan xnk la kwn2 iwan nmpk bila iwan Sedih.. Iwan Sedih Senyap2 skrg ni.. Iwan cuba nk lupakan dia mmg xleh.. sbb dia la org pertama bt iwan sukakan dia.. Dan iwan xleh nk bt pew2.. sbb dia da bg harapan kat org lain.. Iwan sanggup Sedih demi dia..... Dan Hapi pura2 dpn dia.. Selama ini Iwan xdpt ape pon drpd dia..  Skrg Dia suruh iwan jauh dr dia ... Makin Sedih Iwan dgr ayt2 dr dia... :'(
Tolong la Adeq.. Xleh kew adeq lyn iwan cam dulu.... Iwan sekarang sedih!
Ok la semua sambung menagis balik.. :'(

assalamualaikum semua :(

No comments:

Post a Comment