Cute Ghost Boo

Friday, 21 June 2013

Menagis

Assalamualaikum... :3
Hahahaa.. Hari ku bsn xde pew2.. Jd ak update la blogger nie.. :3
Hehehehe..

Mcm nie.. :3 Ak Sjk2 ni da kuat menagis.. Sbb Perempuan.. xD
Ish2.. Aku nie da makin terok kan.. :3 Benda kecik pon ak leh nages..
Aish.. Nie baru sikit kan.. Belom lagi dugaan yg dtg pd ms hdpn..
Aku Skrg Cuba nk plaster kan hati aku nie balik ...
Tp mmg Ambil masa yg lama sgt2! ....
Smpi ak sendiri kdg2 xperasan ak menages serius do...
Ak kdg2 Temenung sekejap.. Air mata mengalir O.o
Ak pon pelik la.. Air mata sendiri mengalir...

Mengeluh aku membuat nya :'( ......
Aku Hrp2 Ak dpt hadapi nie la.. :')
Sbb Aku nk tgk kwn2 ak bahagia.. walaupun aku ni sedih.. :3
Ak cuba senyum walaupun keluar air mata aku di depan dorang.. :')
Aku akan cuba la.. :3
Dan ak nie jenis fikir psl org gak.. XD
Mcm Aku suka dia nie.. Tp org lain suka dia..
Jd ak bg la kat dia.. :3
Korang rs pelakuan ak nie bodoh kew atau x?
Hahaha.. Pelik2 jew ak nie.. XD
Ntah la.. Ak ni kadang2 baik sgt smpi diri sendiri terkena sedih ini :3
Ape2.. ak hrp dpt atasinya.. :3

Assalamualaikum :3 

No comments:

Post a Comment