Cute Ghost Boo

Friday, 28 June 2013

Minta Maaf :'(


Assalamualaikum Semua :3
Aku nk minta maaf selama nie Iwan bt Kwn2 Iwan sedih..
Plz Iwan Minta Maaf ... Iwan Akan Cuba Jd Kuat Untuk Korang ..
So Plz Jgn Sedih Dpn aku.. :'( Ak xnk tgk Kwn2 Aku Sedih Plz..
Aku Akn Happy.. So Bg Aku Masa dan Aku Akn Bt korang ketawa..
Cuma Tunggu Masa okey Tlg Jgn Sedih Sebab Iwan..
Nnt Iwan rs bersalah dan  Iwan Minta maaf Sgt2..
Iwan Sanggup Melutut Untuk Kebahagiaan Korang..
So Plz.. Jgn Sedih Untuk Iwan..
Plz! :')
Iwan Akan Hapi.. So Plz Jgn Sedih2!
Iwan Ckp Betol.. Xde Tipu! >.< Plz Jgn Sedih2 ...
Iwan nk tgk Kwn2 Iwan Happy...
So Jgn Sedih Kwn.. :')
Aku Sentiasa Ade Untuk Korang semua walaupun Ak sakit.. :3
So Plz Jgn Sedih2 Kwn2.. Iwan Aku Hapi..

Iwan MINTA MAAF SEMUA ! *Melutut !
:'(

No comments:

Post a Comment