Cute Ghost Boo

Friday, 28 June 2013

Sebenarnyakan :')


Assalamualaikum Semua.. :3
*Memikir sesuatu ...
Aaaahh... Ak Baru tau..

Aku Sebenarnyakan Orang Yg Lonely tau.. :') Jd Aku Perlukan seseorang untuk hidup aku nie.. :)
Bak kata pepatah...
'Kadang2 Orang Yg Cuba Mengembirakan Kwn2 dia adalah Org yg paling Lonely Dlm Hidup Dorang'
Hahaha.. :) Aku Lebih Kurang cam tu la.. :') walaupun aku happy .. Tapi ttp Rs Lonely tu..
Aku Cuba happykan Kwn2 aku walalupun Aku yg terseksa :'(  ....
Tapi Aku Cuba la Jd Lagi Kuat yg sebelumnya.. Jd aku cuba la Happy untuk Korang..
Walaupun Korang xtau psl Aku yg sebenarnya kan.. :') Aku Nie Mcm ade sifat Pendam sgt la.. :)
Entah la.. Aku nie Sk Sgt pendam..  Dan Sedih Sbb nie.. :') aku Cuba la Happy...
Ape2 Aku Cuba SEdaya Upaya aku untuk Hapikan Kwn2 aku.. :)
Xpew Kwn2... Aku nie Selalu nk berpeluk kat org sbb.. Ngan Peluk Bole melepaskan Segala Perasaan aku nie ..
Dan aku cuba happy Walau Bagaimana pon!
*Menagis
Sori2.. :') Aku nie da kuat menagis la sjk2 nie.. >.< Sbb Aku da lama pendam nie.. :')
Hahaha.. Xpew2 Da nie Diri aku.. :")
Aku Cuba la Happy :)

Assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment