Cute Ghost Boo

Tuesday, 4 June 2013

Terima Kasih Kawan :)

Assalamualaikum :3
Aku nak ucapkan Terima Kasih kepada kau Kawan.. :')
Ak da berubah Happy Cam dulu.. :') Terima Kasih buat aku cam ni Kawan...
Tanpa kau ak xkn jd Happy cam ni da.. :)

Aku nak Ucapkan Terima Kasih Banyak2 Kepada Korang semua sebab ak da hapi da.. :')
Sebab Pujuk aku.... Sedihkan aku .... happy ngan ak dan lain2..
Terima Kasih Sebab Korang la Aku dapat hadapi Dugaan ni..
Walaupun aku dpt sakit sikit.. xD ... Xpew2.. Itu pon ak ingatkan sebagai Dugaan..
Terima kasih .... Lagi Satu aku nk cakap.. :')

'Terima Kasih Tasha Sebab Tolak iwan Sebagai Kekasih.. :') Terima Kasih banyak2.. :')
Iwan Akan Happy Skrg dan Helmi Aku Minta kau Jaga dia elok-elok jgn sakit kan hati dia..
Jgn bt dia rs sedih.. jgn bt rs dia sunyi.. ak tau Tasha Untuk Kau Helmi.. :') Ditakdirkan..
Aku Rela lepaskan dia kepada kau.. :') Aku Akan Happy Helmi Jgn Risau.. :') Tasha Jaga diri elok2 dan Happy la Ngan Helmi Ok :') n Iwan akn setia Tasha Sbgi Abg Angkat :') '

Aku Harap Korang Happy :') Ak skrg da hapi..
Terima Kasih Banyak2! Kawan... Ak Akn Kawan korang untuk selama-lamanya :)

No comments:

Post a Comment