Cute Ghost Boo

Tuesday, 30 July 2013

Bad Day ..

Assalamualaikum.. :D
Hahahha Hari nie aku paling bad mood kot.. bole dikatakan tapi tetap senyum! XD
Adohai .. Kuat gak ak nie rpnya walaupun ade masalah tetap Senyum...

Mcm nie Cite nya.. :)
Aku Skrg nie Masih Tunggu Si Dia.. :D Hahaha.. Ak Sendiri xtau kenapa.. :D
Tp Makin Lama Makin Hilang da sikit rs cinta tu.. Cuma Rs Jelez sikit la.. XD Sbb aku nk Ambil berat gak psl dia.. >.< Tp Xleh sbb Pakwe dia selalu ade untuk dia.. XD Jd Ak xleh la nk tlg dia.. Xde ms pon nk tny dia gak.. Ade pon dia mesti jauh ngan ak.. dan Aku kdg2 rs sedih gak  :D Aku nie berguna lagi kew untuk dia sebagai Abg angkat :D Sebab ak selalu ambil berat ngan dia skrg...
Aku skrg Sedih jew la.. :'( Tapi tetap hapi untuk dia walaupun ak tau dia da hapi.. :D
Tapi Xpew aku Tunggu suatu hari nnt.. :) Bila dia da perasaan ak sedih.. Mungkin time tu ak da pergi dr hidup dia.. :) Sebab TIme tu la ak da mengalah da nk jaga dia.. :') Dan aku akan Cari hidup baru aku...

Masalah Lain.. :D
Ade sorang pempoan nie dia suka ak.. :D Tpi ak xsuka dia sbb bkn org yg ak nak...
Aku Cuma kata kat dia.. ' Aku Leh kawan ngan kau selagi bole kwn la.. Jgn la jauh ngan ak sbb nie jew '
Aku xtau la dia fhm ak atau x.. Aku Cuma xnk la sakit kan hati perempuan ngan cara nie mungkin bole kurangkan bebannya.. :') Aku Masih risaukan ... Ak takot sakit kan hati perempuan sbb ak ade trauma lama.. XD Jadi ak xnk la lagi sakit hati perempuan nie mungkin kali terakhir aku Sakitkan.. :'(

Ape2.. Aku Cuba Sedaya Upaya aku Untuk Hapi Diri aku dan Hapikan Semua orang.. :D
Hahahha.. Ape2 pon ak cuba Gembira kan dorang.. :D
*Peace

Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment