Cute Ghost Boo

Monday, 8 July 2013

Iwan Kenapa Ngan Kau!

Assalamualaikum Semua.. :3
Hari nie aku cite Kenapa ngan Aku nie.. :')

Adohai!.....
Iwan Kau Kena PAHAM YG ORG YG SUKA TU DA BERPUNYA.....
Kenapa Kau Masih Tunggu Dia Iwan! ...
Jwpn Dr aku Ialah...
Aku Sendiri xtau .... Tapi Aku Masih Sukakan dia.. Tp Kenapa Kau masih Tunggu ? ....
Kau Tau kan Iwan.. Yang Kwn Kau tu Kukuh .... Kau Kena Faham la ...
Bila Org da Berpunya Kita kena Maju Kehadapan..
Mungkin Kekal jew kat kwsn yg Sama...!
Aku xpaham la Ngan Kau Nie Iwan! ....
Aku Sendiri xpaham... Kau tau x... Betapa Pedih nya.. Betapa Perit nya! ...
Tapi Kenapa Kau Masih Menunggu dia...
Kenapa Kau Masih Tunggu dia Walaupun Kau Tau yang dorang nie xkan berpisah ....
Tapi Jodoh Di tgn Tuhan........

Serius Setiap Malam Terfikir Pedih Jwbnya.. ! >.< !
Smpi Nk katakan Bole dikatakan Bunuh diri perlahan-lahan.. Kenapa ! ...
Kenapa Iwan! :'( Aku xtau la.. Ngan Kau nie..
Ramai Ingat Kita da okey da kan? ...
Tapi Masih xokey padahal... Spy kwn2 kita nie xrisaukan kita erk?
Kenapa la kau nie Wan! .....

KENAPA NGAN KAU NI IWAN! :'(

Assalamualaikum.. :')

No comments:

Post a Comment