Cute Ghost Boo

Tuesday, 30 July 2013

Tinggalkan Korang.. Sori :(

Assalamualaikum Semua.. :D
Aku Mungkin Akn Tinggalkan kawan2 aku .. :)
Sebab aku xnk la menyusahkan korang lagi.. aku tau korang asyik tension jew kan ?
Aku kdg2 rs bersalah sbb korang Tgh Hapi Time2 tu la aku Sedihkan Suasana....
Tapi Kdg2 Mungkin Time nie aku akn hapi semana bole yg ak mampu.. :D
Dan Time aku Pergi Dari korang.. :D
Aku Akan Minta Maaf Kepada Korang semua sorang2..
Dan aku Berubah diri aku .. :) Untuk Korang.. Sbb ak akn Hapi Kan diri aku walaupun dia bkn milik ak lagi.. :) Jd aku akn pergi dr korang.. Untuk Selama-lamanya la kot.. XD Xpst la mungkin sementara.. :)
Aku Kdg2 Rs Sedih pon ade..  Hati berat pon ade sbb Ak syg korang semua.. :D
Sebab Korang faham ak bila ak sedih dan trs bg tipz2 dan ceramah korang.. :)
Aku Selalu ingat tp kdg2 ak overthink Sgt la.. XD Terlampau fikir sgt.. Dan bt diri aku risau dan tkt nk melepaskan korang..
Terutama Org yg ak Syg tu.. XD Da milik org... Ak da xleh nk bt pew2 da.. Sbb ak tau ak da mungkin da xleh nk dptkan dia da skrg.. Sbb dorang makin lama da makin rapat dan makin hapi da.. :)
Jadi aku xleh la nk kcu kebahagiaan org nie.. aku tkt kcu punca la Clash.. Ak xnk la Punca dr ak..
So... Aku minta maaf sgt2.. Dan aku Cuba Terbaek untuk korang.. :)
Oke2.. Aku nk ckp sesuatu kat Si Dia

" Iwan Minta maaf sebab xdpt nk hapi kan diri Iwan sebab selagi adeq da hapi.. Iwan xleh nk kcu adeq da..
Sbb Iwan da tau tu kebahagiaan adeq.. dan kebahagiaan adeq la buat hidup adeq terbaek dlm hidup adeq...
Klu ade pew2 Ckp la kat Iwan oke.. :) Terus Terang Jgn simpan2.. :) dan Jgn Sedih2 oke.. '

:'( *Menagis seketika ......
*  15 Minit Abiz 

Oke2.. Itu jew la kot.. XD Hahhaa..
Assalamualaikum ....

No comments:

Post a Comment