Cute Ghost Boo

Monday, 26 August 2013

Kebaikan Atau Kejahatan

\Assalamualaikum Semua .....
Aku Tak Paham la Ngan Dunia nie.. O.o
Kadang2 ak pelik serius.. Ak nie Kadang2 buat baik pon Salah...
Kadang2 Buat Jahat pon Salah...
Serius ak pening la cam nie ........ Ak skg xtau da naik bt pew.. :D
Tapi ape ak yg nk bt ... Ak nk Jd Diri aku pon da cukup...
Walaupun ak tau ak nie kadang2 pelik2 gak ... Hahhaha.. Ak selalu nak jd baik kat semua org..
Kadang2 kita xperasan dlm baik pon kita bt salah gak..
Jd ak sentiasa fikir.. setiap perbuatan ade hikmah nya.. Ak mampu bersabar jew la..
Hahhahah...
Aku Dah la Dalam peperiksaan percubaan....
Haha Serius2.. mcm2 da dunia nie..
Tapi aku lalui jew la.. :D
Ak tau ak nk jd Diri aku tu yg cukup bg ak.. Hahhaha Terbaek.. !
PEACE !

Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment