Cute Ghost Boo

Saturday, 14 September 2013

Hidup aku Sekarang :D [Aku yang dulu bukan la yg sekarang]

Assalamualaikum Semua .. :)
Hehehee..
Jom Bermula cite ak nie gempak sikit tau.. XD
Hahahha Tipu jew..
Kena dak? XD Hahaha mesti ingat ak gila kan?
Hahahha .. Pndi tak ak? XD
Hahhahaha.. Lps tu kau pelik kenapa ak gelak bnyk sgt sbb ak gantikan kesakitan tu ngan kegelakan :)
Sebab ak akn mula balik hidup ak yg dulu :) Sebab dia la ak da jd cam nie.. :)
Hahahaha Ape2 pon ak cuba nak mengelak dr dia untuk sementara jap.. sebab ak da perasan dia xnmpk ak lagi da..  Ape la ak nie feeling2 lebih.. XD
Hahahhaa. Pelik2 jew ak nie.. Senarai yg ak akn buat.. :D Xlama lagi..

*Poyo
*Lonely
*Suka Kacau Orang
*Hibur
*Kecoh
*Peramah
*Layan jew ...

Hahhaa Bnyk lagi sebenarnya.. :D
OKay2 jom feeling kejap.. :D tiba2 hati ak nk ckp nie..

Aku Sekarang nie da xtau da nk bt pa.. ikut perintah allah jew sekarang ni..
Sebab Dia ak da jd cam nie .... tapi xpew la.. pergorbanan ak bnyk gak lak ak buat dlm senyap2.. XD
Dia sendiri pon xtau la.. XD Hahahha Terbaek la .. Teehee... Ape2 pon :)
Hrp2 dia tu jaga diri dia baik2.. bila ak xde nnt :) Sbb ak da xleh nk hapikan dia.. :D
Aku nie cuma patung jew untuk dia.. XD Xpew la.. :D Ape2 pon ak akn sentiasa ingat dia di hati aku :')
walaupun ak nie sakit... cedera dan bgi2 lagi .. mungkin ak xbgtau dia kot.. sbb ak da nmpk dia bahagia :)
Jd ak xleh la nk sedihkan dia balik kan :) Sebab Dia tu hrpkan org yg dia suka tu... ak tau dia cuba untuk hapikan dia :) Jd ak xtau nk bt pa da.. :D Ak jd diri ak jew la kot.. Mungkin jauh ngan dia sikit..
[Seksa diri ] XD Ak sebenarnya da start rindu dia ...makin lama ak jauh ngan dia makin lama ak rindu dia.. xD
Hahhahaha ape la ak nie..
Da2..  Ak nk layan lagu dulu sebelum ak jd lain.. XD [korang xnk tau]
Hahhaha.. :P

Assalamualaikum Semua :D

No comments:

Post a Comment