Cute Ghost Boo

Saturday, 24 May 2014

Aku Happy :)

Assalamualaikum Semua :3 Hari nie aku gembira gila xD Dpt meluangkan ms dye ngan aku .. Best gila do.. Teringin Jd cam tu selalu .. Hahhah ape2 pon thx ... sebab happykan aku :) Hehhehe ak xtau kenapa ak cuma nk senyum ja .. Dan aku berharap ia akan beelaku lagi >~< Ish .. Xsbrnya aku berseronok ngan dye >~< Hahahhaa .. Ape2 pon Hari nie hr gembira aku :3 Ak bersyukur n happy ja skg nie ! Hwhehheh Aku Ingat nk cite ja .. tapi mls la xD ak nk simpan dalam otak aku je.. Sbb nie kenangan aku ngan dye :) Seronok gila ! Hahaha Trbaek ! ... Okay la aku rs tu ja nk cite.. sbb... Ntah la :3 Wak segan kot xD Haahhahhab .. Seronoknya hari nie ~~ Hehehehhe ! Poyo la ! Okay la tu ja .. Assalamualaikum Semua :)

Wednesday, 14 May 2014

Kesalahan aku

Assalamualaikum Semua :D .. Hidup ak nie mmg ak buat semua salah ke? Org kata ak nie kdg2 baik sgt .. Org kata mcm2 la .. Aku patut ckp ka atau biarkan ja? .. Aku xleh nk bt pa.. Ak skg just solat n berdoa suapaya semuanya okay2 ja .. Ape2 pon ak tau ape2 yg berlaku mesti ade hikmah disebaliknya .. Setiap Perlakuan yang kita buat ... akan dibalas... Kita cuma bersbr ja.... Insyallah Semuanya okay .... Ape2 pon ak ingat nk diam diri kjp lps tu poyo balik ... n lantak la org nak kata da .. yg penting ak hapi dan xkcu hidup orang da ... Hehhehe Babai !

Tuesday, 6 May 2014

Hidup Baru

Assalamualaikum semua :D Harinie Aku nak cite sikit psl Hidup Baru aku .. Aku dulu da prnh kapel sebulan 2 minggu xsilap aku tapi ak ditipu olehnnya .. Aku xtau la ak nie hidup mesti kapel xlama ke? mmg takdir atau ak yang selfish? aku pon xtau mana satu tapi ak cakap serius :) aku mmg kalau kapel ak akan jg perhubungan aku elok2 Tapi Semuanya hancur .. bila ak da beri kepercayaan aku ... Mesti ade ja ape2 yg nk berlaku.. Aku harap ak jumpa orang yang berharga tuk aku .. Skg nie ak single balik .. Aish .. Bsn hidup single ak kata .. tp da nk bt cam ne kan takdir aku lg jd single . Redha ja la .. Ape2 ak da start rindi adeq angkat ak balik :3 Heheh Aku tak faham la ape2 mesti mengadu kat dye la .. Cite kat dye la .. n lain2 Skg nie ak just rindu dye lorh ! Oi adeq ! Abg Rindu Adeq la ! Adeq Tak rindu abg kew? .. Hahaa Jgn hrp la dye nk rindu ak .. Dye rindu ak bila ak jauh ngan dye dan dye xnnpk ak br dye rindu ... Hari tu dye pernah rindu aku Sekali .. Hahaha Ak xtau kenapa tp seronok gila ! mcm nk meletup ak xD pelik2 ja ak nie .. Tapi kan aku hrp semuanya okay2 ja skg nie .. Aku cuba sedaya upaya aku tuk redha :) Yang ak tak tahannya .. Org kapel sweet2 depan ak .. siot btl ! Jgn la Bg ak jelez .. tau la aku nie Single .. Aish .. Kejam btl ... Ape2 pon nak Cakap Abg Rindu adeq ! .. Nak gurau2 ngan adeq .. nak kcu adeq Hehehheh... Okay la tu je nk cite ingat kan nk cite panjang tp xpew la :3 den ringkas kan Assalamualaikum Semua :)