Cute Ghost Boo

Wednesday, 16 July 2014

Setakat Ni ja la

Assalamualaikum semua .. Nama aku Iwan ... Ceh formal lak tiba2 Btw hari ni ak nk cite ape yg aku nk setakat nie :D ... Aku nie mmg seorang yg manja .. Kdg2 manja tak bertempat dan kdg2 buat org sakit hati .. Terok2 ak nie .. xD Hahhaha .. Ape2 pon ak cuba yg trbaek untuk jd baik dan jd friendly gila cam dulu .. Ape2 pon ak hrp ak nie tetap poyo dihati kwn2 ak :# Hahha ... kalau la ak ade permintaan kan? setakat nie la ak akan minta .. xkesah la spe2 tp pempoan la :3 Yerla ak nk sweet2 gak jelez siot tgk org sweet2 nie xD Okay la Kalau permintaan ak dpt setakat nie ... Hidup Enjoy.. Ade peneman mcm tempat luah la .. dulu ade skg xde .. Belajar untuk hidup2 biase ja .. Happy .. Tapi yg plg ak nak keamanan... Bila ade keamanan ak rasa ketenangan akn dtg at aku :) Haha ape2 pon tu ja la ak nk cite .. kalau ak tls pnjg2 pon bkn org nk baca xD Hahha Okay la Semua babai .. Assalamualaikum semua :)

Friday, 11 July 2014

Selamat Berpuasa N SPM

Assalamualaikum Semua :3 Sori la Lama da tak update xD ... Hahaahaha Btw Cam ne puasa nie? Korang puasa penoh tak?.Terutama Pempoan? xD Kalau faham maksud aku .. bgz .. Kalau xtak fhm buat2 faham kay.. Lagi pon Puasa Tahon nie Byk dugaan kan? Contohnya Israel Membiak.. Kanak2 gaza mcm2 berlaku kat mereka...Kita semua haruslah berikan doa kepada mereka agar2 mereka semua selamat dan aman .. Ape2 pon Insyallah Semuanya akan okay :) .. Lagi 1 Lupa mau cakap.:3 Ak tak lama lagi nk habis sek sebab .. SPM mau dekat eoo ! Bape bulan lagi nk spm >< Hahaha Xpew la ak lepas trial baru study btl2 .. Skg Nie Jgn tensyen2... Rlx n cool ja .. Insyallah semuanya akan okay Allah Maha Kuasa .. Rezeki ade dimana mana Ingat tu semua .. Walaupon kita bodoh Ibahah Byk Insyallah Ade pertunjuk disetiap perjalanan kita Okay la tu ja nk cite .. Hehhewh Assalamualaikum Semua :D