Cute Ghost Boo

Wednesday, 16 July 2014

Setakat Ni ja la

Assalamualaikum semua .. Nama aku Iwan ... Ceh formal lak tiba2 Btw hari ni ak nk cite ape yg aku nk setakat nie :D ... Aku nie mmg seorang yg manja .. Kdg2 manja tak bertempat dan kdg2 buat org sakit hati .. Terok2 ak nie .. xD Hahhaha .. Ape2 pon ak cuba yg trbaek untuk jd baik dan jd friendly gila cam dulu .. Ape2 pon ak hrp ak nie tetap poyo dihati kwn2 ak :# Hahha ... kalau la ak ade permintaan kan? setakat nie la ak akan minta .. xkesah la spe2 tp pempoan la :3 Yerla ak nk sweet2 gak jelez siot tgk org sweet2 nie xD Okay la Kalau permintaan ak dpt setakat nie ... Hidup Enjoy.. Ade peneman mcm tempat luah la .. dulu ade skg xde .. Belajar untuk hidup2 biase ja .. Happy .. Tapi yg plg ak nak keamanan... Bila ade keamanan ak rasa ketenangan akn dtg at aku :) Haha ape2 pon tu ja la ak nk cite .. kalau ak tls pnjg2 pon bkn org nk baca xD Hahha Okay la Semua babai .. Assalamualaikum semua :)

No comments:

Post a Comment