Cute Ghost Boo

Tuesday, 30 September 2014

Aku cuba

Assalamualaikum Semua :)
Hari nie la aku start chat ngan dia ..tegur dia cam biase dan mcm dulu la ak layan dia :) Masa hari nie ak nmpk dia nages sbb Kesygan dia ... ade berlaku nasib buruk ..
Sedih aku tgk .. Dia nages sbb risaukan sgt n takot kehilangan dia :") Kan bgz kalau dia buat cam tu kat aku kan? :') Tapi da nk bt cam ne ak xleh nk tgk dia sedih n happykan dia ... Skg dia da okay da ngan Kesayangan dia :) Bgz la dia happy aku pon happy pd ms yang sm aku sakit :") Hahaaa .. Xpew la aku cuba jadi kuat balik drpd tunjuk kelemahan ak kan? :") Aku xmampu bt pa2 .. Time sedih ja la ak leh rapat ngan dia .. Tapi time happy .. malangnya ssh ak nk sembang n kcu dia :) .. Tapi Alhamdullilah Semuanya da okay .. Kecuali ak ja la ... xD Hahha ak masih xleh lupakan dia la :") Aish .. Sbr ja la aku.. n Happykan diri ak ngan Game ja mampu :3 ..Ubat ak game ja untuk lupakan dunia :") Sbb bila ak fikir . ak akan fikir byk sgt n membuat ak sakitkan diri :") ... Aku hrp dia perasan la aku .. Sbb dia skg jaga hati kesayangan dia .. sedangkan ak abg dia anggap .. tapi aku anggap dia bkn adeq . Lebih dr adeq ade la :") takpe la ak redha ja la yang mampu nk bersabar serta berdoa :") Aku hrp keputusan ak pilihan yang betol :") .. Biarlah dorang happy .. ak sedih ja .. Biar la org kata ak bertopeng sbb ak sedih ja .. Aku dia xkan tau byk benda da ak korbankan tuk dia :") Ape la dia nie :') Dia pon da kurang fikir psl aku :") Ak yang fikir dia byk dan selalu fikir kan dia .. Sedangkan dia xfikir psl ak pon :") Mampu bersbr ja la .. Hanya Allah saje tau sakit ak ..
Tu ja la ak nk cite okay la ..
Assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment