Cute Ghost Boo

Wednesday, 3 September 2014

Aku Rindu..

Assalamualaikum ... Nie aku Iwan . Sape Lagi Kalau Bukan aku kan xD Hahhaab Gila2 ja la aku nie ... Ak sebenarnya Rindu seseorang :) Sjk2 nie dia bkn nk layan atau tegur aku ke kcu ak ke? Hahaha Biar la dia ak pendam ja :) Kdg2 rs diabaikan gak oleh dia ... dia jenis ingt yg dia suka ja .. Yang sedih dan menyakitkan dia . dia lupakan :) Hahha Lagi 1 Aku xtau la dia ambek kesah ak atau x ... Tapikan aku rs mcm dia nie pakai aku tau o.o Lps tu buang cam tu ja .. ak kdg2 sakit la jugak :) Tapi ape2 pon :) Aku cuba senyum dan jadi kuat supaya dia xnmpk ak sedih da :) Hahahah .. Aku pon skg nie bt video sakai2 ja sbb nk kurangkan berfikir ... Sbb bila ak brfikir ak akan fikir mcm2 smpi benda terok2 berlaku ... Hahahha Xkesah la ... Yang Penting aku Masih Nak jadi Kuat tu yg penting :) Aku sjk2 nie jd Loner ja .. xnk sakitkan hati2 kwn ak ... Ak just happy ja sorang2 dan Cuba gembirakan diri aku :) Ape2 pon Iwan hrp 1 ms nnt dia akn cuba la pandang ak n ambek berat psl aku gak ;) Ak just berdoa dan lain2 .. Ape2 pon SPM xlama lagi do xD Ak study biase2 ja la . Okay la tu ja Babai ! Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment