Cute Ghost Boo

Tuesday, 14 October 2014

Aku Utamakan ...

Assalamualaikum Semua :3
Aku ade lagi 1 topik xD.. Jangan risau aku sjk2 nie kuat Update Blogger da Jgn risau :)
Sekarang nie :D Aku Hidup Secara Loner Sbb aku rasa Hidup nie kurang sakit Drpd Aku yang dulu selalu rasa sakit ... Hahaa Skg ak da abaikan ... Aku nie Da utamakan dia ... Aku tau .. Walaupon aku tau itu bodoh atau tak ! Lantak Msg2 la nk cakap ape .. xD Sbb Itu aku yang nak .. dan Itu aku mahu ... Xde sape leh halang aku drpd Utamakan dia .. Aku skg jenis xkesah la spe nk kutok depan atau belakang .. Yang Penting aku bahagia ape aku buat .. Itu ja ... Haahhaha Sori la ya ..
Lagi satu aku skg kurang tunjuk aku kesah sgt kat org sbb ak akn care dia senyap2 .. Mmg nmpk xkesah langsung tp pd masa yang sama aku sembunyikan take care aku tu kat dia :) Hahhaaa.. Bak kata orang . tak semestinya kasar tak suka .. Msg2 ade cara tersendiri kan? ^^ HEHEHE .. Okay la ak rasa cite nie pendek sikit kan? xD Xpew la Yang Penting aku luahkan drpd Pendam kan? ^^ Kalau nak cite adeq aku .. Leh tapi skg dia ade mazalah ;) Aku tunggu ja la dia ...

Adeq And Abg

Assalamualaikum Semua :D
Skg aku nak serius talk sikit :D ..
Sorry la kalau serius sgt hari nie xD..
Btw Jom Sambung cite .. Kenapa aku tls Adeq n abg?
Okay Cam nie citenya ..
Dulu aku nie pendam byk n sedih sorang2 ja :D Byk mana pon aku akan tetap senyap sbb aku tau mesti takde sape akan fahami aku walaupon ak cite ... Hahaa .. Kadang2 Adeq Angkat aku nie benci aku sbb dia rasa dirinya ak nie bkn adeq dia .. sbb Semua benda dlm hidup ak .. ak xprnh cite kat dia pon mengamuk kat aku :D Hahah ... Kejam pon ade aku nie :) Rlx la nie baru la dikatakan abg adeq kan? ..
Okay Skg nie .. Dan Tarikh nie dia menagis balik kesah lama dia .. Aku xtau citenya .. aku xtau satu hapak pon .. Sbb aku xtau la  xD Tapi aku akan sentiasa bersedia dalam hidup dia ;) Sentiasa berada kat Sisi Dia :D Aku xkan bagi dia pendam .. Sbb aku xnk dia jd cam aku .. Aku dulu cam tu la :) Kali nie aku lak tolong dia :) Aku akan Buat yang terbaek demi dia :) .
Abg cuma tunggu adeq kalau nak cite ya :D Skg nie Abg akn citenya semua kat adeq :D Xkesah la walaupon sikit .. Sbb kita dua nie kdg2 sm ... Abg dah pesan kat adeq ya :) `Kalau nak cakap atau ade peluang nak cakap .. Luahkan Jgn Pendam Jgn Simpan'
Aku cakp kat dia cam tu ;) Aku xtau la dia dgr ke tak Nasihat aku tu .. :D
Skg Aku akn tunggu dia .. Biarlah aku kejam sementara sbb dia buat aku cam dulukan .. So aku akan bls budi balik kat dia ^^ Hahaha Jgn mara ya :D Adeq pon ape lebih kurang ^^
Hahaha ...
Ape2 pon Iwan harap Adeq Kuat .. :)
Okay la tu ja nak cite :) Lagi 1 Iwan syg adeq tau :')

Assalmualaikum