Cute Ghost Boo

Tuesday, 14 October 2014

Aku Utamakan ...

Assalamualaikum Semua :3
Aku ade lagi 1 topik xD.. Jangan risau aku sjk2 nie kuat Update Blogger da Jgn risau :)
Sekarang nie :D Aku Hidup Secara Loner Sbb aku rasa Hidup nie kurang sakit Drpd Aku yang dulu selalu rasa sakit ... Hahaa Skg ak da abaikan ... Aku nie Da utamakan dia ... Aku tau .. Walaupon aku tau itu bodoh atau tak ! Lantak Msg2 la nk cakap ape .. xD Sbb Itu aku yang nak .. dan Itu aku mahu ... Xde sape leh halang aku drpd Utamakan dia .. Aku skg jenis xkesah la spe nk kutok depan atau belakang .. Yang Penting aku bahagia ape aku buat .. Itu ja ... Haahhaha Sori la ya ..
Lagi satu aku skg kurang tunjuk aku kesah sgt kat org sbb ak akn care dia senyap2 .. Mmg nmpk xkesah langsung tp pd masa yang sama aku sembunyikan take care aku tu kat dia :) Hahhaaa.. Bak kata orang . tak semestinya kasar tak suka .. Msg2 ade cara tersendiri kan? ^^ HEHEHE .. Okay la ak rasa cite nie pendek sikit kan? xD Xpew la Yang Penting aku luahkan drpd Pendam kan? ^^ Kalau nak cite adeq aku .. Leh tapi skg dia ade mazalah ;) Aku tunggu ja la dia ...

No comments:

Post a Comment