Cute Ghost Boo

Thursday, 30 April 2015

Janji Ditunaikan :')

Assalamualaikum semua :) Hahaha AKu dah rajin buka Blogger :3 Maksudnya Byk stori mori ak nak cite 😂😂... Ape2 pon Inilah cerita aku .. dan perasaan aku yang benar takde yang tipu .. Aku skg nie rs mcm xde hala tuju Hidup .. Takde Makwe , Hidup Penanggur , Dan Rasa Useless kadang2 .. Hmmm Ape aku nak bt.. tapi aku tau nie je dlm hidup aku ... Aku tunggu Cinta aku dan tunaikan permintaan si dia :) Akhir taon nie.. dia nak jwb soalan aku .. dan aku tunaikan janji dia :) Hmmm .. Aku xtau la ape akan berlaku tapi aku bersedia tuk menagis dan menjadi cam dulu .. taknak tunjuk dah sikap2 lemah aku.. dan sikap poyo aku yg menonjol Tapi benda nie yang janji nie.. menyeksa ak sbb.. satu kena tunggu lama sgt .. bagi aku lah ... dan aku rs dia mmg xnk dekat aku da.. Sbb aku pon xtau... gaya dia .. cara dia .. buat aku tak percaya.. Tapi aku mcm da tau jwpnnya ... Ntah la.. aku tunggu je ms depan mcm mana nAnti :) Ape2 pon jwpn yang kau bagi aku akn sedia... dan takkan pandang belakang da :) .. Aku minta maaf :) Haaah Ok la ..Itu je la citenya .. nanti aku bagi smbg dia :3 .. Ini Part 1 . Part 2 akan dtg .. :3 HAhahah Mcm movie da.. Assalamualaikum semua :)